onsdag 7. februar 2007

Fine dietten sin dette!

Diett for stressa piker!

Spesiell diett for å takle stress for kvinner. Dette er en spesialformulert diett,sammensatt for å hjelpe kvinner til å takle stresset som bygger segopp gjennom dagen.

FROKOST
1 grapefrukt
1 skive grovbrød
1 glass skummet melk

LUNSJ
1 liten porsjon mager, dampet kylling med spinat
1 kopp urtete
1 Twist

ETTERMIDDAGSKAFFE
Resten av Twist-posen
1 softis med sjokoladetopping

MIDDAG
4 flasker vin (rød eller hvit)
2 hvitløksbrød
1 hel Grandiosa-pizza
3 Snickers-sjokolader

NATTMAT
1 hel ostekake (spist direkte fra fryseren)

Husk: Å være "stresset" er egentlig et engelsk uttrykk:"Stressed". Stavet baklengs blir det ........ ?Ha en fin dag - og ikke minst kveld!

3 kommentarer:

Kristin Storrusten sa...

Åh, jeg elsket denne!

Ujevne tanker sa...

Jeg vet, jeg vet:-) Vi er i grunnen veldig dyktige på middag, vi;)

Slaskepott sa...

Kristin: hehehe ja jeg lo godt når jeg så den. Særlig siden jeg driver å prøver ut diett prosjekter om dagen selv. Å det går fort i denne retningen her!

Anett :) hehehe ja det er utrolig hvor flink og motivert man er på begynnelsen av dagen, men så snart man har landet i soffen så forsvinner alle gode løfter.