søndag 27. mai 2007

Gratulerer til M@rchus og Allis Tannfe med bryllupet 26.05.07

I går var vi i bryllupet til A&M. Tusen takk for en fantastisk kveld, å her er ett lite knippe bilder av min kveld og min blikk på kvelden. Dette var utrolig vakker og fantastisk morro!

Fiiiine brudeparet ankommerfesten!
M med fantstiske kjempe elefanten

Stars on the dancefloor!


Lille Camillaklatremus...helt fantastisk, og jeg tror babe har lyst til å begynne på sirkus skole han også!



Kisser to the beautiful lady, takk for godt og morro selskap!




Lille My og Slaskepott



Kiss Kiss Kjærester!


Flotte brudgommen!



Lille ballerina!


Alle jentene samlet på ett fat!


Nelly the Elephant med tenna i taket!

Nelly the Elephant på bryllupsfylla!


Smile pent til fotografen mens man fortsatt er klar i blikket ;)
Cath Kid og Slaskepott i kosehjørnet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ooh! Ser ut til at vi hadde det gøy da! Jeg er fremdeles ganske utslitt.. Hehe.. Setter ganske stor pris på at det var et edruelig par bilde du publiserte, vi ser jo helt siviliserte ut!
Takk for en knall kveld ;-D

Monstersilla

Slaskepott sa...

Heheeh her jeg sitter i all min trøtthet så er jeg litt usikker på hvem du er, hehehe joa prøvde å være snill når jeg legger ut bildene. Jeg mener jeg også spurte pent om jeg fikk legge ut bildene.
Det blir nok en stund til neste fyllekule her i gårdne kjenner jeg...veldig trøtt og sltien denne uken!

S