tirsdag 19. juni 2007

3 år å greier!


Vi har bryllupsdag i dag! Så nå har vi vært gift i 3 år og kan pr defenisjon på ingen måte påberope oss å være nygifte lenger. Det er veldig fint på mange måter og veldig rart. Det som forundrer meg er at bursdager og andre merke dager alltid havner rundt litt kaotiske tilstander i livet. Men jeg har ihvertfall fått til å være gift i tre år og være lykklig i ekteskapet mitt i tre år. Så uansett hvor kaotisk alt annet er så har vi ihvertfall hverandre!
Nå er Babe på jobb å det er litt trist, jeg skulle ønske vi hadde hele dagen sammen, men sånn er det å være voksen! Jeg håper at vi får til en bryllupsdag hvor vi kan reise vekk sammen, sånn at vi faktisk har selve dagen til å virkelig gjøre noe fint sammen og markere dagen ordentlig. For de vi har hatt hittil har vært litt tassene, å det har vært like mye fordi jeg har vært så sliten når jeg har kommet hjem fra jobb.
Men nok selvmedlidenhet. Når alt dette er sagt så må jeg også si at det er fint å være gift,. Det er mye hverdager, men det er gode hverdager...å det er faktisk det viktigste!
Så grattis med dagen Babe...tre fine år bak oss and more to come!
S


Ingen kommentarer: