fredag 24. august 2007

Første uken snart over!

Da er første uken i ny jobb snart unnagjort. Jeg er fortsatt godt humør, og ikke på langt nær så sliten som jeg vanligvis er etter første uke i ny jobb. Dette tar jeg som ett godt tegn. Dessuten så er folk hyggelige her og hilser :)
Jeg har allerede fått inn ter salg, så jeg er strålende fornøyd. Godt å se at det lar seg gjøre. Eneste som er noe å utsette på er at det er veldig stille, men det er fordijeg er ny enda. Så når jeg kommer mer inn i det så vil jeg ha mer å gjøre. Dette virker veldig bra :)

I da kommer Babes onde tvilling og noen på middag, noe som blir veldgi hyggelig. Resten av helgen skal brukes sammen med Storebror og helt H. Ser ut til å bli en fin fiiin helg.

Ja å for ikke å glemme søndagen...da blir det futurama maraton jippiiii

S

Ingen kommentarer: