onsdag 27. februar 2008

Vi har fått leilighet!

Midt i Nydalen faktisk, på solsiden. Splitter ny leilighet...med oppvaskmaskin! JIPPIIIII! Kan ikke bli bedre en dette! Ja å for ikke å glemme at det er hage der, og pusen kan være ute.
Nå skal det sies at jeg har flyttet MYE i mitt liv, men det hindrer meg ikke i å ha masse sånne noia tanker i hode mitt. Tanker al a:
- tenk om ikke vi trives
- er det egentlig for langt fra byen ( selv om omtrent det meste av kollektivt er to min unna)
- Klarer vi egentlig mer penger i måneden enn det vi betaler nå.
- Kommer tidliger huseier til å være missfornøyd med leiligheten ( ingen grunn til det, men noie gjør jeg)
- Har vi råd til å kjøpe komfyr og kjøleskap.

Herregud som jeg noier! Å mesteparten av disse tingene er irrasjonellt! Men like full så er de der! Nå kom jeg akkurat på at vi ikke har seng også.....aaaaaaaargh! møblert hjem MY ASS!

men men det går seg nok til!

Leiligheten er stor, luftig med åpent kjøkken, uten at det gjør noe. Det er drit fint, å mye større enn det jeg har i dag. Badet er nytt og delikat, med varmekabler!

Glad nå!

Ingen kommentarer: