onsdag 2. april 2008

Alene hjemme..

Jeg er alene hjemme frem til fredagen. Det er ikke noe morro når det regner og er sitte under tepper med kjæresten vær. Men det får gå! Må konse masse på jobb om dagen. Føler meg en smule asosial, men det er ikke sånn at jeg blir rastløs av det. Jeg koser meg med jobb om dagen, og akter å fortsette med det. Jeg føler at jeg mestrer, har kunnskap og fremgang. Klart man møter på utfordringer når det kommer til kunder. Men noe av fordelen med å få ett par år på baken er at man blir litt mer hardhudet, klarer å sile mye bedre og evner å hente seg inn igjen mye mye fortere enn før på mentale bumpere!

Sitter å vurderer veldig frem og tilbake om jeg skal på trening i dag eller ikke. Er litt på den "hvorfor gjøre i dag det jeg kan utsette til i morgen!"
Ikke helt gunstig når man prøver å bli flink å trene jevnt og trutt.

S

Ingen kommentarer: