torsdag 22. januar 2009

Kom ikkw å fortell meg at urinveisinfeksjon ikke er farlig!

Det er fortsatt en utpreget kvinnesykdom som undervurderes og forskes lite på. Det man gjerne blir møtt med er en penicilin kur og beskjed om å drikke masse. Det de ikke gir beskjed om er at hvis du drikker noe med sukker i så er det skikkelig party for bakteriene osv. Kombinert med at når man kommer tilbake for tredje gang på to måneder og kuren har enda ikke tatt knekken på det så får man bare en ny kur og beskjed om at dette er ikke en kronisk sykdom!

Jeg har selv hatt urinveisinfeksjon klontinuerlig fra jeg varliten jente til jeg var rundt 25 år, da prøve jeg på anbefaling av en venninne akupuniktur og har bank i bordet ikke hatt det siden!

GRRR fra en Slaskepott med røde strmøper på!

Ingen kommentarer: