onsdag 25. april 2007

Fine nye jobben!

Hehehe uten å si for mye men jeg digger den nye jobben min. Det kan selvfølgelig hende jeg må bite i meg disse ordene på ett eller annet tidspunkt, men den tid den sorg. Å til alle der ute som rister oppgitt på hode og syntes dere har hørt dette før...ppppffffft! Jeg er glad og fornøyd nå og akter å kjenne på den gode følsen så lenge den varer å ta problemene når de kommer!

Jah å by the way jeg vant forøvrig konkuransen på jobb i dag, så nå sitte rjeg på pulten min med fire flasker namnam vin! Slaskepott klemmer ALLTID til når det er alkohol i premiepotten moahahahaha

S

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det er godt å høre at du koser deg på jobben. JEg rister ikke på hodet slev om du kunne trodd det. Rister kun på beine for tiden.

Skål og fortsatt lykke til med jobben

Anonym sa...

Og skriver ganske rart. slev og beine er to gode ord. Er også litt imponert over JEg.

Hehe

Skål

Slaskepott sa...

hahaha fine M@rachus :D den var ikke så myntet på deg som du skulle tro. Jeg må ha litt hoderisting fra deg ellers så blir verden ett fryktelig utilfredstillende sted hehehe

Du har fått en meget utbredt sykdom på tastaturet ditt- Det heter trykknisse og er sannsyneligvis ett resultat av Mads Eriksen sitt hemmlige laboratorie! Du kan se andre versojoner av trykknissen i tegneserien Gnom.

S