onsdag 25. april 2007

På med tekkelige klær og forkle for faen!

http://www.aftenposten.no/meninger/kommentarer/article1756369.ece

Dette blir jeg krakilsk av. Ikke av selve artikkelen her men av temaet i det hele tatt! Faen døtte og alle mulig andre skjellsord jeg kan komme på. Den slitsomme gjøken på danskegulvet klokken halv tre risikerer ikke å bli skamfert og voldtatt selv om han prøver å gange av kjolene til damene på danse gulvet. eller kommer med pinlige flørte kommentarer som "halla rosita deg skulle jeg likt å røske og rive litt i"
Jeg mener ikke att drita fulle damer i fiskeneting strømper, skinnskjørt og Tina Turner hår er så jævlig delikat at det gjør noe. Men det betyr ikke at hun fortjener å bli voldtatt for dårlig smak!?! Eller enda mer alvorlig fordi en eller annen gjøk mener hun er løsaktig og dermed fritt villt! PFFFFFT!

Æsj orker ikke å skrive mer om dette en gang jeg hisser meg bare så avsindig opp å klarer ikke å skrive sammenhengende en gang.

Skamme seg er alt jeg kan si!

Slaskepott som mener at vi bør ta natta tilbake!

Ingen kommentarer: