torsdag 4. oktober 2007

Dette er så dumt at det gjør nesten litt vondt!

http://www.aftenposten.no/nyheter/kongelige/article2029475.ece

Jeg prøver så godt jeg kan å ikke engasjere meg for mye i Märtha og alt mulig hun foretar seg. Men å gå ut å si at vi er helt likestillte i Norge, og at vi har lik lønn for likt arbeid syntes jeg vitner om utrolig stor mengde uvitenhet og ren dumskap! Jeg håper dette er dårlig journalistikk og feil sitering!

*Vi har ikke lik lønn for likt arbeid! Ja det har blitt bedre, men vi er ennå ikke fremme!
* Når menn og ugne gutter faller bakpå i samfunnet så har likestillingen gått inn på en blindvei!
* Når fedre ikke har lik rettighet og såkallt "eierskap" på barna sine som mødre, så kan man ikke si at vi er likestillte!

Dette er bare tre ting som viser at vi ikke er likestillte enda! Å ikke nok med det, men hun går ut å sier at det å være feminist er ett så fryktelig belsatset ord her i Norge, så nei det vil hun ikke bli kallt! Ja etter min mening så gjør hun det bare verre da!

Jeg siterer min avdøde bestefar Høvdingen:
" Det er forskjell på å ha hulle i hode og gjennom trekke!"

Dagens frees fra FEMINIST and proud of it Slaskepott!

Ingen kommentarer: