tirsdag 30. januar 2007

To be gay or not to be gay!

Hahahaha nå har jeg sett dette også...sjarmisen over alle kvinne sjarmører Frank Sinatra blir nå stemplet som musikk som kan gjøre deg homofil! Gale x-homofile mannen som har såkallt konvertert til hetroseksualiteten advarer herved mot en masse pop musikk som han mener gjør deg homofil, og han advarer foreldre om å la barna sine ha mp3 spille osv osv Les artikkelen og le deg i hjel, samtidig som du kjenner at angsten over hvor dum det går an å bli kiler deg litt i ryggraden:
http://www.side2.no/musikk/article881517.ece



Jaja mus og snus evt pikk eller pung samma for meg er det i hvertfall. Jeg tar min risk og fortsette å høre på Wilco, Nirvana og Frank Sinatra. Bli jeg lesbisk av det så er jeg ihvertfall trygg på at jeg ikke blir gravid uten å ha planlagt det!

Fnys!

2 kommentarer:

Hjorthen sa...

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror at Donnie Davies og alt han driver med på nett i denne sammenhengen bare er kødd, og at Side2 har gått fem på.

Men hvem vet...

Slaskepott sa...

hehehe det hadde vært enda mer morro i tilfelle :) Blir litt som når alle trodde at chiuaua ell shituaua...aner ikke hvordan det skrives! Mwn folk gikk jo faktisk rundt ogtrodde at de egentlig var gnagere. Men så kom Paris Hilton grøss og gru!