tirsdag 23. januar 2007

Updating!

Så for å oppdatere litt...
Julen kom og gikk. I år gikk det egetnlig veldig fint, men det er nå stress uansett. Jeg har fått fine leireklaske kurset av Daskeladden og diamanter av Hyenebarnet. Så jeg er veldig fornøyd.
Jeg har kjøp meg trenings abbonemang til og med. Så 2007 blir tydeligvis det sunne året. 20 kilo skal av samme pokker! Så nå blir det mye oppdatering på sår stump etter spinning time og klaging over å konstant sår stump etter spinning time og fatfighting slaksepott. Men neste sommer så SKAL jeg kunne gå i bikini uten å føle meg som en litt eksplosiv pakke med lyseblå youghurt! Jeg har planer om å få lagt ut litt sånn før etter bilde prosjekt også, men jeg må bare gå gjennom bildene mine å se hvor langt jeg er villig til å strekke meg. Bilde en gang i måneden eller noe sånt. Ta en titt på stedet forøvrig veldig fint sted for nybegynnere med s.a.t.s angst og Svettis&fjertis eller hva det heter angst! www.oxigeno.no

Så planen er da å gå fra å se sånn som dette ut:
Til å se omtrent sånn som dette ut:



Ingen kommentarer: