torsdag 25. januar 2007

Tuna in the morning and fairtrade coffe!


Dette er altså dagens frokost. Den ser utrolig trist og kjedelig ut, men den er egentlig ikke det. Sntes det er tristere å spise sponplater til lunsj for å si det sånn. Det er da en boks med tunfisk. Tunfisk er slanke maten sin det. Proppfull av proteiner, og fine fiske oljer. Det smaker godt og jeg går ikke så fort lei av det. Pluss at man er jo stapp mett i timesvis!
Har kaffe her også, ha oppdaget at vi har Max Havelaar kaffe på jobb. Så nå har jeg sluttet å drikke vanlige kaffen og driker bare denne. Ta en titt på linken å les om hva Max Havelaar står for :)
Såh det er fredag. Leiligheten ser ut som at det bor ihvertfall fire rotte familier der og en psyyyyk katt. Det siste er jo sant. Så i helgen må det ryddes! Motivasjonen er lav men det ordner seg nok. Er spent i kropp og sinn...føler at det er noe på gang men klarer ikke å sette fingeren på hva det er. Men det er som om kroppen min prøver å fortelle meg noe å så klarer jeg ikke helt å høre hva den sier. hm...

Ingen kommentarer: