tirsdag 13. mars 2007

Er klokka 07:00 eller 08:00 PANIKK!!!!

Hehehehe av og til så må jeg flire av Daskeladden og meg selv. Å så blir jeg litt forundret over at vi i det hele tatt klarer å komme oss på jobb og jobbe nesten hver dag! I dag til morgenen våknet jeg og spratt ut av sengen for en gang skyld, jeg tror det kan ha noe å gjøre med det at det er sol og at jeg var på trening i går. Føler meg alltid så innmari sprek når jeg har vært på trening...helt frem til de veldig såre musklene minner meg på hvor dårlig form jeg er i. Men jeg kommer tilbake til den biten!
Nuh..Daskeladden og jeg rakk å ta en kopp kaffe og spise frokost i dag, noe som skjer ca tre ganger i året!Kjører så avgårde for å dra på jobb...å så skjer det! Den dumme dumme digitale klokken på veggen sier at klokken er 07:03 og ikke 07:45! Pokker har vi snudd døgnet? Nei vent det var ikke døgnet det var klokka...øh er det en time frem eller tilbake nå? piv piv piv! Som jeg sier, det er det føkkings under at v i klarer å knyte våre egene skolisser! Så kjører vi forbi stortovet å der ser alt ut til å være i den skjønneste orden klokken viser 07:50! What the F¤¤¤¤¤! I tillegg til dette så har jeg da glemt nøkklene til jobben, å tanken på å stå å henge en time i det kvartalet er IKKE fristende! De som har fått med seg hvor jeg jobber skjønner jo det! Jeg har klart å gjøre dette stuntet før nemlig! Altså komme en time for tidlig og ha glemt nøkkelen, ikke spesiellt hyggelig! Men alt vell denne gangen og jeg kom meg på jobb til perfekt tid!
Note to self: sjekke når vi stiller klokken når jeg kommer hjem!

Så var det over til treningsbiten!
Jeg var flink pike i går å kom meg på trening. Basic Total sto de på plakaten denne gangen. Daskeladden og undertegnede tenker: Joa basic er nok tingen for oss...hmm total ja det er sikkert sånn helhets trening. Ja pokker heller vi prøver! Nå skal det sies at undertegnede har en smuuule garderobe panikk. Tror det er noe etterlevninger fra gym garderoben på ungsomskolen med slemme jenter! Pluss at jeg er ikke komfortabel med å stå fem centimeter fra ett menneske jeg ikke aner hvem er naken! SÅH i alle fall! Med litt graderobe panikk og spent som pokker går vi ned til salen. Der er det masse søte små piker og noen litt voksene damer...og en gjennomsiktig dør hvor vi kan titte på hva en Sport Total time er, å de er som en gjeng med Jack Russel Terriere...de er aldri på bakken i mer en ett sekund av gangen SKUMMELT!! Timen vi skal på inneholder..følg nøye med nå! Styrke trening (greit nok)!Step!! Airobic eller aerobic eller hvordan det pokker skrives!!!! Jadda! Høhøhøh å så stakkars Daskeladden da som snubler i sine egne ben når han går! Men vi er da tøffe (særlig Daskeladden akkurat nå) Går inn på timen og setter i gang! Litt kloms og kløn men veldig morro faktisk! Og alle ros til både Oxigeno og folkene som trener der for å ikke være "jeg kan bedre enn deg mennesker"
Pluss at jeg syntes nesten jeg må fermheve at Daskeladden var alene i en styrke\step\aerobic time med bare damer og han koste seg! hehehe beste kommentaren han kom med var "jeg liker det best når det er en instruktør som forteller meg hva jeg skal gjøre" tolk det som du vil! Vi kikket så vidt ned på rommet med bare vekter og manualer også og fikk panikk begge to. Så konklusjonen er jeg har funnet den perfekte treningspartneren for meg...jeg hadde bare aldri trodd at det kom til å være en mann :)

S på en tirdag blid og glad!

Ingen kommentarer: