fredag 2. mars 2007

Gourmet gurine!

Ok jeg har en husmor egenskap i hele verden. Til gjenngjeld så gjennomfører jeg den skikkelig! Jeg er flink til å lage mat, skikkelig flink av og til også. Men jeg som alle andr esom er glad i å lage mat føler av og til at man ikke lærer noe nytt og at man liksom forstår hvordan ting smaker og skal lages. Så da er det bare en ting å gjøre....utfordre seg selv. Så nå på lørdagen så skal favoritt Weaselen min og jeg lage skikkelig gourmet middag. Jeg er veldgi spent på hvordan det lbir. Hun er tross alt gourmandine og medlem i gourmet klubb. Noe jeg ikke er...og jeg pleier ikke å bruke så mye tid på å legge det pent opp på tallerkenen, men denne gangen så skal jeg det. Det beste av alt er menyen i grunn...spennende saker. Jeg skal prøve å forklare litt her:


1) Forett: Snegler i sopp med persillesmør!

2) Mellomrett: Kyllinglever mousse med Morkelsaus.

3) Hovedrett: Fasan med spinat og rødløk kompott.

4) Dessert: Sooorbeeeet!

Namnam med andre ord. Jeg skal prøve å få tatt bilde av de forskjellige rettene etterhvert som jeg lager de og legge de ut senere heheh

Sultens Slaskepott!