torsdag 1. mars 2007

Røde løpere og små panodil dagen derpå!


Ooooh i dag er det veldig veldig vanskelig å holde øynene oppe på jobb. Jeg har da altså vært på premierne til Christine Koth sitt nye show. Å jeg må bare si at jeg er så utrolig positivt overrasket. Utrolig morro var det. Veldig lenge siden jeg har ledd så rått og lenge av ett show...pluss at å være tøff nok til å be Mona Levin kline med side mann er i seg selv verdt å få med seg. Men jeg har lyst til å snakke litt om dette rød løper fenomenet! I disse Oscar dager så føler jeg at det er på sin plass. Kanskje det er fordi jeg er en nobody i den såkalte kjendis verden at jeg ikke får den store woooooo`en men jeg gjorde nå ikke det. Men jeg oppserverte at det var mye kjent folk ute å gikk...men litt sånn åndseliten av kjendisene. Jeg vet ikke jeg bryr meg ikke så mye egentlig men jeg kan konstantere at Anne Lindmo (hun med musebrunt hår i store studio) er en veldig søt dame og at hun jo er bitteliten egentlig, hverken høy eller bred. Spå an bittelitte som er sidekick mannen som får henne til å virke mye større enn hun er! Og ikke minst Mona B Rise har eggeformet hode, akkurat like mye som på tv!


Sånn da får dette være nok kjendis prat på en stund....eller jeg må bare si en liten ting til! Jeg så Trond Viggo Torgersen! Å da ble jeg litt sånn liten jente som hadde lyst til å spørre om jeg kunne få en klem av han og om han kunne synge puss puss så får du en suss sangen. Den mannen er verden søtese branehage onkel :D


Men nå er jeg ferdig altså! Sitter her på jobb med seriøst vondt i hode og vil bare hjem til sengen min og gjøre senge aktiviteter!


Superstar Slaskepott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvor kan en se Koths forestilling? Har prøvd å finne det på nettet, men det eneste jeg finner sida di (som forresten var fin den - det skal du ha!).

Hilsen Martin

Slaskepott sa...

Hei Martin. Sorry for sent svar. Gå inn på www.billettservice.no
Kos deg med forestillingen :)