onsdag 19. september 2007

Det skal bli en kald dag i helvete!

Det skal bli en jævelig kald dag i helvete før jeg får respekt for disse menneskene her!
http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/09/19/512509.html

Ikke missforstå, voldtekt er grusomt! Men dette handler ikke om det, dette handler om trangsynte små stygge jævler, som sannsynligvis har blitt banket opp hjemme, mobbet på skolen og aldri opplevd at en jente liker de på ordentlig, å for all del ett sted inne i det lille forvorpene sjelen deres så er det synd på de. MEN det berettiger ikke disse holdningene. jeg blir kvalm når jeg leser at "begreper som gjengvoldtekt var ikke i Norge før vi fikk invandrere!" Forbanna tosker altså, les historien din! Eller uttalelser som "invandrere som kommer å forsyner seg av VÅRE norske jenter!"
Jeg blir aldri ALDRI ALDRI din eller deres Norske jente! Eller deres jente i det hele tatt!
Jeg nekter å bli sett på som endel av en masse de kan få eie! Det er bare kvalmt!

Jeg kjenner at dette blir veldig usammenhengene skrevet og at jeg kanskje egentlig ikke bør skrive dette, men jeg gjør det alikevell. noen ting blir jeg så sint av at hvis jeg ikke å knattret det ned så er jeg redd jeg kommer til å eksplodere som ett rasende lemmen!

Skam seg hilsen Sinnapott!

Ingen kommentarer: