torsdag 27. september 2007

Killing bugs!

Loving the bugsnapper! Nå har vi oppdaget at det faktisk er 2 vepsebol i takrenna over kjøkkenviduet. Så i går ringte jeg Bug Killer Guy, å så fikk vi endelig tak i borettslagslederen. Så de må punge ut. Men var ikke så dyrt som jeg trodde! Uansett så er det dårlig deal for en med massiv vepse allergi å ha vepsebol på utsiden av kjøkkenvinduet! Men det må følge med en aldri så liten advarsel når det kommer til å bruke bugsnapperen. Den er elektrisk folkens! Altså kan man få støt! Vi var på Elvblest for en måneds tid siden. Å der var det sjokk mye mygg og andre ulumskheter som trives på landet. Vell etter å ha testet at ja det gjør vondt å få støt fra bugsnapperen på M@rchus. Så der Babe å vifta rundt med den. Jeg kjefta selvsagt på han å mente at han kunne treffe noen, men den som fikk støt i panna....ja i panna. Det var meg! Vifta litt for ivrig etter mygg med promille gitt! Nuhvel....litt sjokk terapi nå å da osv....

Bzzzz fra Slaskepott i rød genser for å støtte Burma, ser ut som jeg er den eneste på jobben som har fått me meg dette!

Ingen kommentarer: