torsdag 20. september 2007

Å drømme seg bort...

Hehehe nå må jeg nesten flire litt av meg selv og hvor utrolig voksen jeg har blitt! Før i verden når jeg satt og drømte meg bort, så drømte jeg om hva som skulle skje om noen timer, om neste gang jeg skulle ut å ølle, på konsert osv Alle som kjenner meg nokså godt vet at jeg er og har alltid vært litt villbasse og har litt vanskelig for å tilpasse meg ett ”rolig” liv. Men jeg må jo bare stikke fingeren i jorda og innse at til og med jeg har begynt å sakke ned på tempoet. Hvorfor alle disse tankene?

Jo det som er saken er at Babe og jeg har snakket om å flytte vekk fra tjukkeste løkka, for blant annet å få litt mer ro (herregud det er voksent det!) Vi syntes det er plagsomt med lambadatrekkspill mannen hver lørdag og søndag på utsiden av soveromsvinduet. Vi syntes det er slitsomt med fyllik/student fylla fra Cafe 33 på utsiden av soverommet. Og det faktum at vi ikke har oppvaskemaskin er i seg selv grunn nok til å skifte bolig. Nuhvel nok om det….

Vi skal på visning i dag til über voksent område! Vi skal på visning på Storo/Grefsen…
Jeg har selvfølgelig allerede forelsket meg fullstendig i leiligheten, mens Babe er litt mer lunken og avmålt. Kan finnes bedre ting der ute vet du….men det kan det alltid tenker jeg, å så har vi rund dansen gående! Uansett så skal vi nå på visning.

Jeg har sittet den siste timen og glodd på blant annet www.bogront.no sine hjemmesider og oppdaget at de faktisk har små epletrær som man kan dyrke i potter! 50 liters krukker, men alikevell krukker som jeg kan ha på verandaen! Pluss masse fine ting som man kan plante og dyrke!
Jeg drømmer meg vekk i å kjøkken med koselig sitteplass, sånn at vi kan spise middag på kjøkkenet faktisk…heheh sånn som gamle folk gjør. Ikke bare ligge på sofaen slengt foran tv og spise! Ikke misforstå altså det er ultra digg å ligge slengt foran tv`n og spise, men det hadde vært fint å kunne gjøre begge deler.
Jeg tar meg selv i å være opptatt av ting som aldri har betydd noe for meg tidligere, jeg begynner rett og slett å bli voksen, å det er litt skummelt, men veldig fint :)

Men det er ingen grunn til bekymring, om kun kort tid så er jeg garantert tilbake i å planlegge neste fredagsølling!
S

Ingen kommentarer: