søndag 16. september 2007

En liten trikke historie...

Å denne kjenner jeg at er mest adressert til M@rchus som syntes kollektivt er fiiiint, jeg er IKKE enig!
Vell jeg hopper på trikken og aner fred og ingen fare, før ekkel ekkel ekkel mannen setter seg foran meg og sitter å grynter. Da legger jeg merke til at i det VELDIG krusekrøllete håret hans ( sånn førskolelærer sveis og sannsyneligvis hjemmelaga sandaler!) så tor jeg først at han har glemt å skylle ut geleen fra helgas party....men neida dette er FLASS seriøse mengder flass. På det nivået at du nesten kan lure på om det er medisinsk! Dette er selvsagt ikke noe han kan noe for...men han kan noe for at han tar på seg en sort høyhalset genser, bare sånn for å understreke det. Å det fins shampoer og andre ting som hjelper....eller det går an å shave av seg dette tjafset med hudrester i! Jeg stemmer for det siste i dette tilfellet. Men nok om flass! Det stopper ikke her! Han begynner så å krafse og grave i en plaspose, for så å begynne å spise hardkokt egg...HARD KOKT EGG folkens...på trikken, klokken 07.45 på en mandag! NICE! Det lukter promp det. Å bare for å ha sagt det jeg er IKKE gravid, men kjente ett vagt minne av morgenkvalme der jeg satt!.
Skjerpings egg etende mennesker, ikke på trikken om morgenen! ÆSJ!

HISS fra Slaskepott som har bursdag i morgen og ønsker deg Ipod sånn at jeg om ikke annet kan lukke ut slafse lydene til sånne mennesker!!

Ingen kommentarer: