torsdag 13. mars 2008

Det nærmer seg påske...

I morgen klokken fire så er det pr defenisjon påskeferie for min del. Det er så utrolig deilig at jeg har så lang påskeferie i år. Vi skal på hytta til TigerMy å feire bursdag og vi skal hjem til mamma å spise påskemiddag. Ikke nok med det, men når vi kommer hjem fra alt sammen så har jeg fortsatt en uke igjen av ferien. Det er digg det. har masse ting jeg gleder meg til. Skal se kjærlighet i koleraens tid sammen med Champagne piken, og satser på at jeg får tatt en tur til CathKid og hilset på tantetrollet mitt :) Jeg tror dette blir en bra påske. Jeg har også store planer om å drikke vin i parken samma hva slags vær det blir! Ull undertøy er tingen osv.

Akkurat nå er det full fokus på å få inn budsjett før påske, å det er ser ut som at jeg kan klare akkurat det. Da kan jeg slappe av hundre prosent i påsken.

Liker å kjenne at jeg har kontroll på ting. Begynner å kjenne at jeg blir voksen sakte men sikker, at jeg senker både skuldre og tempo igrunn. Jeg trodde det skulle skremme meg mer, men det gjør det ikke det er godt, trygt og stabilt. Å jeg tror den erkjennelsen er mye av grunnen til at dagene mine ser finere ut.

Slaskepott in sync.

Ingen kommentarer: