mandag 24. mars 2008

Jeg har faktisk mistet stemmen!


Det er ikke tull en gang. Den er søkk vekk....å det er ganske irriterende! Jeg trodde jeg var bare litt vanlig hes etter lørdagens festing, men neida....nå er det to dager siden, å stemmen er ikke nevneverdig mye bedre. Dette medfører endel stress for min del med tanke på at jeg i hovedsak er totalt avhengig av stemmen i jobben min! Å dette blir da enda mer irriterende når jeg er rett rundt hjørnet for å klare budsjettet mitt. Så jeg hadde altås hatt muligheten til å gjøre det skikkelig bra denne måneden, så akkurat nå sendes opp til fler hissige tanker til høyere makter osv. GI MEG STEMMEN MIN TILBAKE NÅ!

grrr


fra Slaskepott som hørest ut som en blåsebelg!

5 kommentarer:

Ujevne tanker sa...

Har du blitt littebit bedre nå, frøken?

Slaskepott sa...

egentlig ikke. Er sykemeldt med beskejd om å sitte stille og holde kjeft :( dumme virusen!

Ujevne tanker sa...

Nei æsj! Så teit!
Om det er en 'trøst', om enn en mager en, så holder hoste og slapphet godt stand her også.
Makan.
God bedring, jenta!

Mr M sa...

Si noe da. Please si noe.

Kjipt, god bedring.

Flau Mr M sa...

hehe litt lenge siden. blogposten tippet bare inn. Trodde det var nå.