mandag 3. mars 2008

God start!

Det skjer en gang i blant...en sjelden gang i blant! At mandager er helt glimrende. Min dag starte med at alt var trøtt, slitent og grumpy. Men med litt selvdisiplin og MYE kaffe så tok dagen seg opp. Det er klart det hjelper å få budsjetter som får det litt til å gå kaldt nedover ryggen på meg. Så da er det store spørsmålet. Får jeg panikk eller tar jeg utfordringen på strak ar, Em vanlig mandag ville jeg kanskje gått rett i kjelleren. Men ikke denne mandagen. Jeg har hatt en knalldag på jobb, å legger ett godt grunnlag for at det skal fortsette sånn. Når jeg skal på trening etter jobb i dag så tror jeg at jeg skal prøve å tenke litt gjennom hva det er som har gjort denne mandagen så mye bedre enn de fleste andre. For ved første øyekast så ser det ut som ingenting, men det er jo sjeldent sånn at mentale ting ser ut som seg selv ved titt nummer 2.

Hepp fra Slaskepott, som skal huske på å se på akkurat dette innlegget når hode krøller seg på en mandag neste gang!

2 kommentarer:

Diweasel sa...

Dette var et knallbra innlegg! :-)

Anonym sa...

Det var en knallbra dag også :) har lagt grunnlaget for en fortsatt bra uke hehehe å det beste av alt var at når jeg var på spinning etter jobb, så kalrte jeg for første gang (siden den gangen jeg var trent) å stå på alle intervallene hvor man skal stå.