torsdag 6. mars 2008

Gliding!

Støl i dag ja...i muskler jeg ikke ante at jeg hadde en gang. Jeg var på noe så fancy som gliding, på trening i går. Man står på små "freesbee" liknende ting. Blir litt samme følsen som når man har på seg ullsokker på glatte gulv. å så skal man da trne masse balanse og styrke samtidig. Veldig morro og bemerkelsesverdig mye tyngre enn jeg trodde det kom til å bli. Timen varer en halv time, men du rekker å bli skikkleig møkk sliten hehehe å i dag er jeg ultra støl i rompa! Men det gir mersmak, så dette skal prøves igjen!
Har fryktelig fredags følse i dag. Denne helgen har vi faktisk ingen planer på plakaten, å det i seg selv er veldig deilig, å nesten litt uvant etter to tre måneder med planer konstant. Så jeg tenker jeg skal bare sløve masse. Har lyst til å spille minigolf på lørdag, så hvis noen vil være med på det så er det bare å hyle ut :)

Slaskepott...med en særdeles lugn og fin uke!

Ingen kommentarer: