lørdag 19. juni 2010

Fra 19. juni 2004 til 19. juni 2010

  19. Juni 2004 og frem til nå :)


For akkurat seks år siden giftet jeg meg med Babe. For akkurat 6 år siden var jeg en liten vimsete jente på 23 år som hadde møtte mannen i mitt liv og bestemt meg for å hoppe i det istedenfor å krype i det. For det er jo det Slaskepotter gjør. Jeg har lært meg, av Babe i løpet av de siste 6 årene å kanskje ikke ALLTID hoppe i alt og av og til være litt tålmodig. Jeg håper han har lært å være litt impusliv og hoppe i vannet uten å kjenne om det er varmt eller kaldt av og til. Poenget mitt er at vi utfyller hverandre og utfordrer hverandre, men mest av alt i bunn ligger det en varm kjærlighet og en dyp respekt. Dette var ting jeg i en ENORM alder av 23 aldri trodde jeg kom til å få oppleve...at jeg kune bli så hodestups forelsket i noen det var greit nok, men at noen kunne bli så hodestups forelsket i meg var vanskeligere å forstå. Men det ble han og er han fortsatt. Babe er en av de mennene som hele tiden også i dagliglivet er flink til å vise meg at han er glad i meg og forelsket i meg :)

Vi skal feire dagen på tusenfryd fordi det er vår barnehelg. Tusenfryd er en lang viktig tradisjon for oss, så vi får være romlemantiske senere.

Kjære Babe jeg elsker deg og gleder meg til fortsettelsen :)

God lørdag fra Slaskepott!

3 kommentarer:

Anonym sa...

dere er jo så søte da:)

Koseklemz fra Linnpinn:)

Slaskepott sa...

:) vi satser på å fortsette med det!

Anonym sa...

Så fine dere er og så fin blogg du har ...!

Gøy at jeg fant deg ;-)

klem
ann-christin