tirsdag 22. juni 2010

Når man drømmer seg bort...

Alle drømmer seg bort innimellom...hva ville man gjort hvis man vant 30 millioner i lotto? Da begynner drømmene å romstere rundt i hode, etter at man selvfølgelig har gått gjennom det praktiske man ville brukt pengene på osv. Men man drømmer jo om så mange ting og drømmene forandrer seg opp gjennom livet og fra dag til dag for den saks skyld. Drømmer er jo alt fra familieliv, hvor og hvordan man skal bo. Hva vil man utrette...hvor fantastisk skal karrieren bli...hvis jeg skulle skrevet en bok hvilken skulle det være....hva om jeg hadde satset på musikk....eller hva om jeg faktisk hadde søkt på teaterhøgskolen. Sånn hopper ihvertfall drømmeharen min.
I halvsøvne i dag etter å ha stappet i meg deilig kyllingkarri gryte. Å da er det altså karri med K fordi det er min student oppskrift med klassisk gul fiskebollekarri og ikke spennende invandrerbutikk curry!
Nåh vell tilbake til denne dagdrømmen som umidelbart havnet i listen over ting jeg sannsyneligvis ikke får gjort, men har psyyykt lyst til å gjøre før jeg dør.
Jeg har lyst til å reise til hvert eneste land i verden og spise minst ett måltid i hvert land!
Så får tiden vise hvor lang listen blir, men heretter skal jeg uansett begynne å skrive ned hvilke land jeg har besøkt med en gaffel i poten!

Tirsdags rabbel fra Slaskepott.

Ingen kommentarer: