onsdag 30. juni 2010

I am blessed....

Av og til så gå livet så på høygir at jeg glemmer å puste, å så må jeg springe videre alikevell. Da er det lett å glemme de viktige tingene i livet eller være hyggelig mot de viktige menneskene i livet. Jeg er så velsignet at jeg lever med ett menneske som ser meg som akkurat det mennesket jeg er.
I dag har vært en av de dagene hvor ting har vært panser hektisk. Morro men så hektisk at jeg nesten kneler.
Så snille snille Babe drar på Ikea og fikser. Når jeg så kommer hjem fra jobb og åpner pc`n for å sjekke jobbmailen min for N`te gang...noe  han jo et at jeg gjør. Så har han lagt igjen denne beskjeden med følgende video til:


Hei pus :-)
Hvis du er tørst etter en lang busstur hjem, ligger det en colaboks til deg i kjøleskapet
også er det en liten trøstesjokolade etter en slitsom dag, den ligger på bordet
elsker deg masse
- Babe
og for litt ekstra kos og avslapping, her er en video med malende norske kattepuser
Purring kittens
 
Så jeg avslutter dagen med sjokkis, cola, søe katter på youtube. Dropper å sjekke mailen og ligger pent rett ut og tenker på hvor heldig jeg er som har akkurat han....

Ingen kommentarer: