mandag 12. april 2010

Ikke alle ting fungerer like godt som frokost!

Jeg prøver å bli flinkere til å spise frokost. Frokost er noe jeg aldri har vært flink til å spise. Selv om jeg vet det er bra for kroppen min og alt det der, så kommer jeg ikke utenom det faktum at veldig mye mat gjør meg kvalm om morgenen. Pluss at som den lille matnerden jeg er så går jeg fort lei av å spise det samme hver morgen. Så jeg prøver meg frem med forskjellige ting. Youghurt og smoothie varianter fører ofte med seg kvalme og vondt i magen osv. Brød blir jeg trøtt av, eggeomelett må jeg bare innse at jeg ikke orker å lage om morgenen. Så jeg er vanskelig å tilfredstille, men jeg prøver og prøver.
I dag prøvde jeg God morgen youghurt med vaniljesmak og nøtter...smaket fryktelig ekkelt og resulterte i kvalme. Ikke bra start på dagen!
Frokost vinneren så langt er polarbrød Frörik med pålegg av noe slag. Desverre så er det nesten ingen butikker som selger de her i Norge, så jeg tror jeg rett og slett må ta meg en harrytur for i Sverige så har de disse søte små runde brødene som er perfekte og riste på morgenen!

Morramurr fra Slaskepott!

Ingen kommentarer: