mandag 5. april 2010

Refresh!

Lenge siden jeg har skrevet noen verdens ting nå. Men nå er det så mye nytt som har skjedd at både gledene og frustrasjonene øker i takt og behovet for å skrive melder seg igjen.

Markmusa sa en gang til meg for hundre år siden...eller kanskje det var to år siden eller tre...uansett sånn rundt den tiden ALLE skrev blogg hele tiden. Faktisk så brukte folk så mye tid på blogging og facebook at de ikke gjorde jobben sin. Selv om jeg selvfølgelig tror man er mye mer effektiv hvos man får bestemme over sin egen tid.
Uansett..jeg ville ikke blogge fordi jeg var redd jeg ikke kom til å skrive ofte nok osv osv...men som Markmusa så fint sa det, så var det jo bare opp til meg å bestemme. Min blogg, jeg bestemmer når jeg vil skrive.

Såh nå har jeg vært lei av å skrive blogg en stund og trengte pause. Pausen er herved over!
Trenger å skrive om dagen og dokumentere alle de flotte tingene som skjer i livet mitt og de litt mer rufsete tingene som skjer i livet mitt.

I dag skal jeg lage mat i det nye hiet mitt for første gang. På et provisorisk kjøkken dog, men alikevell hjemmelaget mat hohoho!

1 kommentar:

Markmusa sa...

Gratz med nesten kjøkken