torsdag 8. april 2010

Når det blir litt mye på en gang!

Akkurat nå her jeg sitter og egentlig burde burde burde gjort tusen og en million ting, så kjenner jeg at jeg rett og slett har ingenting og gå på.
I går gikk Lille Brum (bilen vår) i stykker for n`te gang. Dyrt og feil tidspunkt siden vi pusser opp. Vi har ikke råd til ny bil og trenger veldig veldig veldig bil. Så hvis det finnes noen mennesker der ute som har en bil de syntes de ikke trenger så vil vi gjerne ha den!

Så for å oppsummere så burde jeg pusset opp mer, burde hatt bil, burde vært mer effektiv på jobb, burde vært i bedre humør, burde ikke bekymre meg så mye. Men jeg klarer rett og slett ikke...så derfor sitter jeg her og bare er nummen og lei og skriver på bloggen min isteden.

 Bah fra Slaskepott som rett og slett har fått nok!

2 kommentarer:

Edel Skrivlus sa...

Skulle, ville, burde ha..
Har ingen bil, men om jeg ser en som henger og slenger, så skal jeg sende den din vei!

Slaskepott sa...

fin fint Allis, alt for mye biler som bare slenger rundt! Kanskje vi burde starte sånn omplasseringshjem for biler uten eiere!