fredag 23. april 2010

Vin på verandaen til mamma.


Av og til så butter livet veldig i mot på veldig mange fronter samtidig. Da får den onde lille apekatten inni meg mer anledning til å overstyre. Du vet, den onde lille apekatten som forteller deg at det du gjør aldri egentlig er godt nok og at hvis du har det kjipt så er det kun din egen feil og du kan takke deg selv for din udugelighet.
Innerst inne så vet man jo at det ikke her sant, ihvertfall ikke hele sannheten! Men like fullt så får den overtaket av og til...å da kommer tårene.
Det er da det er godt å kjenne at man har gode venner man kan ringe å gråte litt til og ikke minst en mamma med nydelig veranda og ett ønske om at du skal komme hjem og drikke vin med henne på verandaen mens vi viser finger til all faenskapen!

Jeg gleder meg som en voksen unge til å drikke voksenbrus på verandaen med mammaen min! Heldig er jeg som har sånt i livet mitt. Så blæææh til apekatten og god helg til alle mann.

- Slaskepott

Ingen kommentarer: