fredag 2. november 2007

Duste dialog!


Dagens første dialog starter omtrent sånn som dette her:
T: heeeeei åh her var det varmt guri vi kommer jo til å sovne!
S: Syntes egentlig det er greit her jeg, Sjefa satt opp varmen i forrige uke fordi den sto på sommer termostat i slutten av oktober.
T: Ååååh dere er skikklig sånne fryse pinner dere.
S: Ja å og sytnes det er greit å slippe å fryse så fælt nå. Kan ikke du bare ta av deg ull jakka da?
T: Det er aaaaalt for varmt her, vi er nødt til å skru ned.
S: ( nå med irritasjon i stemmen!) Kan du ikke vente til sjefa kommer da ihvertfall!
T: Nei men jeg skrur av den ene ovnen jeg så har vi liksom hver vår, en av å en på ikke sant!
Grrrrrrrr
Dagens fres fra en forkjøla Slaskepott!

1 kommentar:

Ujevne tanker sa...

Fnis - er det mulig? Var det liksom en slags måte å inngå kompromiss på? Jeg gir meg selv over ende... og skjønner fresinga!