torsdag 1. november 2007

Working hard, feeling shit and looking good!


En liten selv booster i dag! Jeg har vært borte halvparten av oktober pga at mor døde. Jeg har hatt det fryktelig vondt og har det fortsatt ganske pyton. Jeg må forholde meg til familie som jeg helst skulle sluppet akkurat nå. Og jeg har hatt ett budsjett på jobben som forventer av meg at jeg skulle ha inn 34 salg! Så hva gjør man...jo man biter tenna sammen og jobber som FAEN! Så jeg har da faktisk fått inn 30 salg og kun 2 av disse ble avbestillt, noe som gjør at jeg sitter igjen med 28 salg! FY FLATE veldgi godt jobba!


Så nå høster jeg inn fruktene av mine anstrengelser som er den fine bonusen av en fin forkjølelse!

Men utover det så skinner sola og jeg er bemerkelsesverdig oppegående. Jeg er sliten men vet at jeg kommer meg opp til overflaten til slutt!


Haaaaaaptsjooo fra Slaskepott!

Ingen kommentarer: