fredag 23. november 2007

Voksen helg, med anstrøk av Ikea Psykose!

Dette blir skikkelig voksen helg. Vi skal ha pinnekjøtt, handle på Ikea og rydde heimen. Jeg har lovet HyeneBarnet å få velge litt ting til rommet sitt selv. Den stakkars lille tassen tror fortsatt at å være med mamma på Ikea er en hyggelig ting....
Å være med meg på Ikea er ikke en hyggelig ting. Jeg kan være mosnter effektiv, men hvis jeg får kun ett lite snev av motstand så ender jeg opp som sånn Ikea-monster! Kjefter, svetter griner og blir høyrøsta!
Men jeg skal nå prøve å gjøre dette til en hyggelig ting denne gangen, siden vi har med HyeneBarnet! Men det kan holde hardt siden vi skal på Ikea på en lørdag!

Sånn nok om Ikea!

Dette blir en fin helg!
Kapiiing til alle mann :D

2 kommentarer:

Ujevne tanker sa...

Ikea på en lørdag!?! RESPECT!

Slaskepott sa...

mmmhmmm var ganske ståkete!