søndag 2. desember 2007

Female Iggy!

Jada det sier vel egentlig sitt det!!! Jeg skal ikke ralle for mye om hvor bra konserten var, av hensyn til stakkars stakkars Tigermy. Som kom til Oslo med store forventninger og gledet seg masse. Å så på lørdag,bare noen stakkars timer før vi skulle på konserten. Ender opp med å få sånn super akutt omgangsyke....*SKUFFA*
Så nå håper jeg hun blit frisk i løpet av uken, sånn at vi ikke får en reprise neste helg på Bøyenbeng konserten!
Men litt må jeg jo få si. Texas Terri ER virkelig kvinnelige utgaven av Iggy. Helt supert, å jeg har hoppet meg støl både her og der. Å stemmen min er lettere hes og fin i dag. Men det følger med hehehe
Nå skal jeg bare komme meg gjennom mandagen helskinnet. Jeg er trøtt og lat i dag, så i dag blir det noe enkelt til middag, litt strikking og soff!
Slaskepott on the way back!

Ingen kommentarer: