fredag 14. desember 2007

Julegave rushet!




Nå er jeg skikkelig stolt av meg selv! Jeg har holdt på å laget gaver og konfekt til langt på natt i går for å rekke å sende det av gårde med posten. Nå er alt sendt, jeg er veldig fornøyd...dog noe støl og ganske lei av sjokolade. jeg trodde jo ræligtalt ikke det var mulig, men det er det altså. Men ferdig er jeg jo ikke, så nå begynner rushet for å få alt på plass til de hjemme i Skien. Men dette er koser jeg meg hovedsaklig med.
Hepp fra Sjokoladepott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heeiheiheihei, det heter "Julegaverushet". Moahahaha jeg skal pirke på alle orddelinger heretter. Og jeg vil ha sjokkis. Nå! :D

Anonym sa...

Hehehe gjør det boksfor! Jeg er dyslektiker og forbeholder meg reten til å skrivve fil sa mye jeg vill på Sidden min moahahaha Sjokkis skal det bli i lange baner, akkurat nå lurer jeg på om jeg skal invitere alle jeg kjenner til å komme å slikke på veggene mine, på kjøkkenet pga all sjokoladen som er stølt over alt! Men ved nærmere ettertanke så er det bare ekkelt så de får heller i bokser!
Hepp fra Slaksepott!