onsdag 12. desember 2007

Fine Fine Juletrærne!

http://www.juletrefraskogen.no/home.html
Jeg er ikke noe stor juletre entusiast i utgangspunktet. Jeg var det når jeg var liten, mye fordi jeg fikk først pynte treet hjemme hos mamma å så dra til Mor og Far for å pynte treet. Men den julen jeg kom hjem til Mor og Far som de hadde kjøpt plastikk tre så forsvant litt av poenget for min del. Mye fordi da var det bare hjemme hos mamma det var ordentlig tre. Selv om mammaen min er en veldig flott dame som er veldig flink til å lage jul, så er det ikke til å komme forbi at hun er litt kontrollerende av og til. litt sånn "nei den skal ikke henge der, å vi skal IKKE ha sånn!" osv. Å ingen vittige kommentarer på at eple ikke faller langt fra stammen akkurat nå! Jeg lever fortsatt i illusjonen om at jeg ikke kommer til å bli som min mor, la meg få fortsette med det!
Nuvel tilbake til jultrær! Dette er da to karer som selger ikke så alt for dyre juletrær som er sånn ordentlig "dette er skauen, å sånn vokser de her!" trær. Jeg syntes de er ultra sjarmerende! Mulig jeg kjøper meg ett sånt tre! Det er jo lov å ha treet stående i romjulen så hvorfor ikke :) Pluss at det er veldig koselig at alle trærne har egene navn. Som eksempelet over med Jan Gran! Jeg tror jeg har mest lyst på den som heter Hybel Gran...passer nok best i lille leiligheten vår. Det eller så kunne vi jo samle oss en gjeng å kjøpe ett tre for å ha en gylden unnskyldning til å gå julebukk rundt treet hjemme hos oss med sprit på innerlomma! Send meg ett pip de som er interesser!

Jule hilsen fra Slaskepott! ( som lurer litt på om de heter trærne treene eeeer eller ææææer!)

Ingen kommentarer: