mandag 10. desember 2007

Trøtt i trynet...

Oooh har skikkelig mandagstryne her i dag. Men det hjelper å tenke på at jeg skal bare jobbe frem til fredag, å da har jeg faktisk fri heeelt frem til 7. januar! Det skal sies at jeg har ikke har så lang juleferie siden før jeg fikk junior! Det er så utrolig nice! Å ikke nok med det, men jeg har fått kjøpt unna det meste av julegaver i tillegg. Jeg elsker å handle julegaver på nettet! Må bare understreke dette klart og tydelig. Det er en drøm for alle som har halset rundt i siste liten med en million handleposer dinglende i hver arm. Får litt sånn før etter feeling!
Før:



Etter:


Så nå blir det bare å ta en tur på posten for meg å hente ting og tang, men det skal jeg alltids klare. Den største bekymringen jeg har er faktisk å finne kattevakt til pusen min...blir vanvittig stressa av å tenke på det. Men det ordner seg vell på ett vis...

Nå vil jeg egentlig bare hjem å strikke ferdig, vaske heimen, lage konfekt å forberede meg til jul. Men hei hehehe jeg klager ikke! Jeg får masse mer tid til å jgøre det i år enn jeg noen gang har gjort før :D

Hoppla fra Slaskepott!

1 kommentar:

Ujevne tanker sa...

Hehe, JEG er trøtt i trynet i dag...; Spm fra ene lederen når han så meg i formiddag;
- Er du lei?
- Ja, klart jeg er lei!
- Nei, jeg mener - har du grått? Det ser ut som om du har grått....?

Humre, fasan assa. Om jeg ikke følte meg mandagsshabby fra før av;-)