tirsdag 4. desember 2007

Sega Mega Driiiive!

Med det fantstiske innebygde spillet Alex the Kid!
hvis det er noe jeg ønsker meg til jul så er det dette. Jeg hadde aldri Commodore 64 eller noe annet av de fancy tingene.Men etter langt om lenge så fikk jeg en Sega. Elsket den, å elsket dette spillet også. Selv om alle de kule kidsa for lenge siden var over på Super Mario, så digget jeg fortsatt Alex the Kid, og ikke minst tetris versjonen man fikk på disse dinosaurene. Det var akkurat som tetris, bare med frukt isteden, å sånn soundtrack som man fikk på hjernen.
For de som ikke har skjønt det enda, så er jeg villig til å strekke meg meget langt for å få kloa i ett sånt spill som dette. Det må være en ordentlig end a selvfølgelig, er ikke det samme å spille tv spill på pc`n.
Slaskepott in mega drive!

2 kommentarer:

Ujevne tanker sa...

Kult bilde av deg!:-D

Slaskepott sa...

Festival fraglle bilde faktsik :)