torsdag 23. november 2006

DUSTE BLOG!

pokker poooookker pokker! Jeg hadde skrevet kjempe langt innlegg å så klønet jeg...å nå er det borte grrrrr!

Dette er jo helt utrolig dumt...eller kanskje det er jeg som er ekstremt klønete, men uansett så er det frust!

Jo det jeg drev og knottet om var en historie om katten til min sjef og noe viss vass om navnbytte og slikt. Kombinert med hvorfor min sjef som har et navn som begynner på B her etter bare vil bli omtalt som Bingo. Å litt som om hvorfor folk som blir omtalt her får kallenavn., fordi at jeg ikke liker å bruke folks virkelige navn på sider som er synlig for gud, hvermansen og andre hoppehuer! Men nå gidder jeg ikke å skrive hele røkkelet en gang til!

Fi fan fra Slaskepott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hang in there!

Anonym sa...

mmm å så må jeg kanskje begynne å lese bruksanvisninger....