tirsdag 28. november 2006

Meget fornøyd akkurat nå!

Meget fornøyd akkurat nå!
Jeg må først å fremst si at jeg føler meg ikke så fryktelig effektiv at det gjør noe akkurat nå. Lurer på om jeg har noe omgangsyke på vei for jeg sitter her å føler meg skikkelig bilsyk på jobb. Ikke noe moro faktisk. Så jeg må innrømme at jeg ikke jobber så mye at det gjør noe. Men til mitt forsvar så skald et også sies at det er ikke så fryktelig mye å gjøre heller. Det meste som kan selges til er solgt til og resten har ikke noe penger eller lyst til å kjøpe. Kombinert med at så lenge dette er det eneste jeg skal gjøre så blir jeg jo sittende her å dingle da.Men jeg har i hvert fall får knottet masse med bloggen min da. Nå har jeg til og med funnet ut hvordan jeg legger ut linker osv. Meget fornøyd med meg selv akkurat nå. Så nå må jeg bare finne ut av dette med hvordan jeg kan sende bilder fra mobilen min til bloggen...hmm er litt bekymret for at det kan være noe dumt etter en tur på byen. Har ikke noe stort behov for å dra en Kåre Conradi. Leste forøvrig at salget til Kåre Conradi og dama hadde skutt i været i år. Jeg later som at det ikke er det som er årsaken i det hele tatt, men det faktum at Booking selskapet har brukt masse penger på å markedsføre seg humre humre...nuhvel selv jeg er ikke så naiv!Ja å så må jeg bare nevne at det er tydeligvis tid for galskap i byen nå. Når jeg skulle gå hjem fra jobb i går så fikk jeg beskjed om at det sprang en psyk person rundt i blå boblejakke og stakk ned folk rett utenfor jobben min. Veldig hyggelig å gå fra jobb i tussmørket da kan du tro, å så når jeg går av bussen på løkka så valser det en dame rundt på birkelunden som går å brøler for seg selv....Så når jeg kommer inn på rimirema så er det tjåke fullt med knarkiser som krangler seg til å få kjøpe litt melk! Jeg mener ærlig talt. Ta litt samfunns ansvar da for faen! Det hadde kostet cirka en kalori å følge damen til det hun skulle ha fått penger å så fulgt henne ut. Istedenfor så sto bryskebassen å brukte seg på henne så alle rundt ble skikkelig flaue, inkludert de andre ansatt. Det testosteron bavianen ikke forstår er at vi blir flaue over oppførselen hans og ikke den narkomane!Norge er et av verdens rikeste land. Alikevell ligger vi på toppen av overdoselisten og har en psykiskh helse vern som er pinlig dårlig! SKAMME SEG! Å kom ikke med noe fjas om at det sikkert er verre i Russland for jada det er det sikker. Jeg bare sier noe om at hvis man har midler og mulighet til å gjøre ting bedre så gjør det å ikke lek struts!Ja å helt til slutt et spørsmål til Kristin Halvorsen! Hvor ble det av den varme skolematen. Å vet du hva ikke noe fjas om at foreldre må fikse ordentlig mat til ungene sine selv. For vet du hva, hvis jeg hadde hat råd til å være hjemme å lage varm mat til sønnen min hver dag for så å levere den på skolen så hadde jeg sikkert gjort det. Men det har jeg ikke og det tror jeg ingen har....I Sverige så får barna varm mat på skolen....vi har litt å lære akkurat på den fronten!

Ingen kommentarer: