onsdag 22. november 2006


Møt Swiffer...dette er katta si! Mykeste pelsen i verden, sær som bare en pus kan være og veldig veldig morgen kosete. Nå om dagen så er det bare pappaen ( altså Daskeladden) som er noe morro. Moren ( altså meg) er bare noe som tydeligvis fortjener å bli tisset på. Så nå har jeg kastet to par sko pga tissekatten! Jeg er usikker på om det er fordi hun skjønner at jeg var lei av skoene og ville ha nye sko eller om det var en gerilja krigførings handling fra kattfaen sin side. Uansett så er det løpetid på gang. å siden det er pokker så vanskelig å få tak i en hannkatt som ikke svømmer i bunnen av genpoolen pga for mye avling, så må det sterilisering til. Eller s så blir både katta og vi gale til slutt! Vi må muligens heller skaffe oss en pus til sånn at hun får selskap når vi er på jobb.
Såh dette får være nok psykt opptatt av dyr prat fra min side i dag! Men er du innom så gå gjerne inne på www.dooa.no og les litt om alt det fine dyrebeskyttelsen gjør! Hvis du er i det riktige hjørnet så kan du jo til og med kjøpe støtte armbånd, eller fjern adoptere en katt!

Ingen kommentarer: