mandag 27. november 2006

Gressenke...

Dette er en blomst som heter Gress enke....syntes nesten det er litt ironisk at den har akkurat samme farge som orkeideene jeg hadde i brudebuketten min. Men fin er den da!

Vel så er jeg gress enke denne uken, helt frem til fredag faktisk. Hater det intenst!! Men denne gangen så kan jeg liksom ikke si noe heller for nå får babe for en gang skyld overtidsbetalt og noe belønning for å være borte sånn. Men det er hat alikevell. Hat at han skal kjøre så langt med så masse gærninger på veien. Hat at han kan bli trøtt og sovne foran rattet. Hat at alt mulig skummelt kan skje. Hat at jeg er så redd og angstete når jeg vet at det er irrasjonellt. Men jeg klarer dette også.

Så dette blir en tøff uke med andre ord. Mye å gjøre på jobben, babe er borte og på onsdag så skal swiffer steriliserer. Wooooha

Ingen kommentarer: