tirsdag 21. november 2006

Så var det blitt blogger av meg også da...

Vell noe må man finne på når man sitter på jobb med lettere hangover....med masse venner i bloggverden så fant jeg da til slutt ut at jeg får gjøre et forsøk jeg også.
Blir litt sånn prestasjons maraton av og til, pluss at jeg ikke heeeelt skjønner hvordan dette funker. Men det kommer nok etterhvert.

Først en liten nota på hva jeg kanskje hater mest i hele verden!

1) folk som tar en aggresiv og frekk tone til deg for så å bukke og skrape etterpå!
2) Folk som unytter uskyldige utplasserings elever til å gjøre dritt arbeidet sitt, som de egentlig bare spurte om hun kunne få hjelp til. Mens så sitter hun på den feite rumpa si og gjør ikke noe, mens utplasserings eleven bretter ark!!!!
3) å oppdage at Norsk næringsliv generell er en eneste lang Dillbert stripe....
4) Pepsi rautet! ( dette er en person ikke en tilstand!)

Vell masse mer jeg hater, tror jeg må opprette et hate forum.

Jeg har mye rare tanker i hode mitt i dag, jeg har gjerne det dagen der på. Det er derfor det er så fint å skrive da. I dag kjenner jeg at effektiviteten ligger på ett null punkt, det gjør i grunn motivasjonen også...effektiviteten skyldes nok øl konsum i går, men motivasjons mangelen adresserer jeg til møkka møtet med kanskje tidenes mest negative tvilling par! De er ikke tvillinger men jeg er ganske forbanna sikker på at de krøp ut fra samme kjipe steinen!

Jeg vil egentlig bare ligge på soffen, spise lasagna, kose med kjæresten min høhø, se dårlig tv og ikke skulle på jobb i morgen!

Ja å nå alt dette er sagt så vil jeg gjerne gjerne også bare nevne at jeg er fryyyyyyktelig lei av Eli Hagen! Nå har sladre avisene skrevet utrdag fra ting av boken i så mange dager at de snart like gjerne kan legge ut hele boken på nett! HUER!

Vell det kommer sikker mer ræl fra meg senere og hvis dere er virkelig snille barn så skal dere få høre historien om Slaskepott ( sagt i bestemor stemme)

4 kommentarer:

Ujevne tanker sa...

Hehe, velkommen til bloggings, Slaskepott:-) OG du verden som du er sint i dag.... fnis.

Slaskepott sa...

Jah i dag er det sinnataggen altså...alle fruster på en gang! Å så må jeg finne ut hvordan jeg får lagt ut linker til Marchmusa og din side...

Anonym sa...

Hipp hopp, slaskepott

Anonym sa...

Halla fyllefanten :) Formen er lettere umotiver og klar for soffen i grunn! Å nå kommer jeg sikker til å mase mase på deg om hvordan jeg skal gjøre ting og tang for å fikse bloggen min moahahaha