fredag 24. november 2006

Noen får passet sitt påskrevet, jeg får mitt påpissa!






















Nå har altså katten min nådd en ny era i punk
oppførselen sin! I går mens vi satt å spiste middag faktisk! Så setter hun seg å pisser oppi vesken min, mens hun er skikkelig trassig i kroppspråket. Jeg har da passet mitt i vesken fordi jeg nå har skullet i veeeeldig lang tid få tatt en kopi sånn at jeg kan få legitimasjon! Aaaargh! De siste ukene så har hun pissa i stykker to par sko og to vesker. Dette er sannsyneligvis en reaksjon på løpetiden, men jeg velger å tro at hun gjør det på pur faen fordi hun er punke katt!
Jeg fant forøvrig veldig bra bilde av pinke katt på nettet. Så jeg lurer på om ikke jeg skal spørre dyrlegen om de likesågodt kan barbere Swiffer sånn som dette når hun skal steriliseres på onsdag. De må jo barbere magan alikevell så hvorfor ikke bare lage litt kul sveis på henne!



Nuhvel nok om tissekatter. Over til noe mye mer frustrerende! Slafsende dinglende idioter på trikken! Satt på trikken i dag til morgenen og gremmet meg som vanlig over at jeg hater hater hater å kjøre trikk. Bak meg sitter så en dinglete fyr som ser ut som han er skikkelig sur fordi han har fått bmw istedenfor Merche eller noe sånt. Han slafser så intenst at jeg egentlig er litt bekymret for om kjeven hans går ut av ledd hver gang han tygger. Så her kommer jeg nok en gang inn på min teori om at ikke alle stammer fra aper! Ta for eksempel noen fjortiser..når man ser på blikkene deres så kan man være ganske overbevist om at de stammer fra kuene, det er HELT blankt der inne. Slafse kjeven ut av ledd mennesker tror jeg stammer fra pyton slangene som også kan få kjeven ut av ledd. Jeg kunne holdt på i timesvis med dette her moahahah

Vi skal til Skienbyen i dag for å feire forsinket bursdag med Nita det blir sikkert veldig hyggelig når vi kommer oss på plass, men akkurat nå vil jeg bare hjem og sove. Kroppen og hode har gått fullstendig i hi.

Ingen kommentarer: