fredag 24. november 2006

Forundringer...

Jeg har tenkt!! Å jeg har kommet frem til at jeg er veldig enig med Marchmusa i at hvis man ikke har noe fornuftig å si så hold kjeft, eller skriv det i bloggen din! Men jeg vil gjerne legge til et par ting her...Hvis man kun har noe aggresivt å si, selv om folk rundt deg prøver å kommunisere på en normal måte HOLDT KJEFT og tell til ti. Hvis man prøver å endre ting til det bedre så prøv...bare litt i hvertfall å tenkt på om det kunne være sånn at ikke alt alltid var bedre før! Jeg påberoper meg på ingen måte å alltid klare dette selv, men jeg prøver nå i det minste å være litt bevisst. Da kommer vi rett over på den andre tingen som forundrer meg. S-e-l-v-i-n-n-s-i-k-t det er vanskelig det! Det er akkurat som at veldig mange bare har gitt fullstendig faen i det. Hva pokker skal vi med det. Har det noe å si hvordan folk oppfatter meg da!?!?! Jeg tror at veldig mange gjemmer seg bak "jeg gir vell faen i janteloven!" Selvinnsikt handler ikke om janteloven, selvinnsikt handler om å forstå hvorfor man reagerer som man gjør, og hvorfor andre reagerer på det du gjør. Eller hvordan andre reager på dine handlinger!

Når jeg blir diktator skal jeg innføre Kardemomleby loven!

Ding Bing fra Slaskepott, som skal slaske i helgen!

1 kommentar:

Ujevne tanker sa...

:-) Slask avgårde med de nye støvlettene dine i helgen, snupp:-) Selvinnsikt vet vi tar tid, og jobb. Jeg skal stryke kjole til champagnepikehelg, og har sprudlevann i kjølen.