onsdag 22. november 2006

Ny dag nye muligheter....

Tror jeg har vært litt både fysisk og psykisk utladet nå altså. Sovnet klokken halv åtte i går og sov til i dag til morgenen. Orker ikke å gå inn på hvorfor jeg har vært så sliten heller. Nå er jeg bare rolig og tenker at jeg tar det som det kommer. Går det til helvete så går det til helvete!

Nuh vell...kommer vell mer siden her tenker jeg. Ikke så mye som foregår inni hodet akkurat nå klokken er tidlig på morgenen, å jeg klarer egentlig bare å tenke at ejg har lyst på kaffe!

Mye slask i potten i dag!

2 kommentarer:

Ujevne tanker sa...

Det ordner seg. Jeg lover. Ta det fra en som vet :-)

Anonym sa...

hehe jeg er veldig glad for at du finnes og for at du takler å høre meg rasende, men samtidig stoler på at jeg henter meg inn igjen og tar de rette avgjørelsene!