fredag 1. desember 2006

Freeeedag!

Først av alt så vil jeg si GRATULERER MED DAGEN til lillebroren til Champagnepiken. Jeg må finne et fornuftig navn på han grrr! Men uansett ha en knall dag og kos deg masse. Håper du får masse fint i gavisanger...humre humre jeg vet hva den snille storesøsteren din har kjøpt til deg! Jeg vil også ha storesøster eller storebror som kjøper sånt til meg!

Såh da er det faktisk1 .desember. Snublet ut døren klokken kvart på ni og fikk litt samme feelingen som når man gikk av flyet i syden for første gang BANG dette var varmt gitt! Seriøst jeg blir skikkelig bekymret for planeten vår jeg....Greit nok at jeg liker å ha det varmt og at jeg foretrekker sommer fremfor vinter. Men høst i ni måneder kan man jo bli suicidal av!
Men tilbake til 1. desember jeg sitter med en sånn hihihih nå er det kalender tid feeling selv om jeg vet at Babe ikke har rotet seg til å lage kalender til meg. Han skylder på at det blir for dyrt, men det hadde holdt om han gadd å pakke inn 24 bamsemums i fine pakker...jeg vil bare at han skal gidde for min skyld :( Men drit og dra! Jeg lurer på om jeg skal ta opp tradisjonen fra tidligere tider med Marchmusa en enhet alkohol i luken 1. desember 2 enheter alkohol 2. desember and so on! MOahahaha

Ingen kommentarer: