mandag 18. desember 2006

R.I.P


Det er ikke mange som kan måle seg med Disney når det kommer til tegnefilm klassikere av den gammeldagse sorten. Da tenker jeg ikke på de sofistikerte tegneseriene som Conan eller alvefolket, men good old fashion amrikanske tegnefilmer og tegneserier. For meg så er Hanna-Barbera titaner på linje med Disney. De har Flintstones, Tom&Jerry, Scooby Doo, Smurfene og en haug med andre ting. Det er en era som er borte nå med Barberas død. La oss håpe det kommer mer fantastisk kreative animasjons tegneserier og filmer.
http://www.kjendis.no/2006/12/19/486494.html

Ja å så må jeg bare nevne en liten ting til! Jeg satt å hørte på www.pandora.com nettopp...å der spillte de akkurat en artist som heter Chris Volpe for de som kjenner meg så blir jo jeg kjempe nysjerrig på det hehehe så hvis noen har noe info om denne artisten så fortell meg gjerne!

S in the morning S in the night!

Ingen kommentarer: