mandag 4. desember 2006

Mandag og mageknip...

Akkurat nå er det ingenting som funker. Motivasjonen min er på bunn, jeg har ikke lyst til noenting, alt som kan være hyggelig eller sosialt virker som et ork. Kombinert med seriøs mageknip...men det kan ha noe med den halve kua jeg spiste i går å gjøre. Ikke det at jeg kan ha tendensene til å trøste spise eller noe altså. Jeg vil bare gå i hi og alte som verden ikke eksisterer på noen måneder.

Marchmusa og Allis in WOnderland var på besøk i går og drakk en kopp kaffe. Jeg må si at planene for nyttårsaften virker veldig bra akkurat nå. Planen var jo egentlig å finne et lokale med Champis piken og noen venner av henne, men det blir litt vanskelig når det er noen få uker igjen bare. Men vi fant ut at vi kunne spille pop& rock geni og bytte gaver, bøker og andre ting man har snakket om å kvitte seg med i ett år. Dette tegner til åb li en bra tradisjon. Men jeg må nok nødt til å lage kalkun alikevell selv om noen syntes det er unødvendig. Det er helt nødvendig for meg...jeg må ha forvokst fugl på nyttårsaften hehe

4 kommentarer:

Ujevne tanker sa...

Hørt på maken.
Nå kan det jo hende vi slår oss sammen, da. Tross alt. Pføyt. Akkurat som om det ikke blir noe av liksom. Høh.

Slaskepott sa...

Dasking og slasking sammen høres bra ut! I god slaske ånd! Jeg er bare skikkelig urk humør om dagen, å da føles det som om ingenting kommer til å funke ;) Men det går over det også!

Ujevne tanker sa...

Ting skal funke. Jeg lover. Enten på den ene eller den andre måten;-) Togetherness blir det, frøken. La meg og piken-med-navn-som-sølv fikse og ordne.

Slaskepott sa...

Sølvpiker er som regelr flinke til å fikse! Vi skal fores med hjort på fredag! PÅ skikkelig slaksepott vis! :D